ben liseye yeni geçmiştim kimse kimseyi tanımıyor haliyle. O zaman hem gözlük takıyordum hem gözümde kayma vardı dümdüz bi insandım makyaj yapmayı bilmezdim. Sınıfta Melek diye bi kız vardı benimle hep dalga geçerdi. Şaş derdi bir de bi oğlan vardı o da engelli gibi davranırdı bana karşı. Neyse işte benim hiç sevgilim olmamış herkesin sevgilisi var özeniyoruz tabi. Meleğe ne zaman birisini sorsam. Elif sana kimse bakmaz diyordu. Bir de ne zaman birisiyle arkadaş olsa hemen beni satardı. Böyle 4
engellediği numaradan 4 defa arayıp 3 defa mesaj atınca fark etmiş engellediğimi ondan diğer hattında arayıp sıçrayarak uyandırdı. geri de uyuyup uykumu alamadım. ramazan ramazan sövemiyorum
orospu cocugu mirhatla konuşurken bana abi diyor sen kimsinde bana abi diyosun amina koyduğumun embesili bir de sınıfta yanıma da gelmiyor çekinşyor arkadaşları bile anladi bizi ama bu amina kodupjmun cocugu benden uzak bir şekilde kalıyor arkadaşımıyım yoksa flörtümğyüm bende anlamadim
Ben bir kpop grubu seviyorum ismi stray kids ama abim onlara stgay kids diyip dalga geçiyor (kendisi hem manifest hemde bts fanı) bide yüzüme osuruyo pic