🪛
Derdini Sikiyim Butonu
Kolektif dert aparatı
🌙
📥
Mesajlar
4
🔔
Bildirimler
1
🔑
Giriş
➕
Üye Ol
🌙
Tema Değiştir
📥 Mesajlar
3
🔔 Bildirimler
5
🔑 Giriş
➕ Üye ol
23 yaşında olupta sevgilimin olmaması (E
3 months ago
dışarıda çiftleri görünce imreniyorum eksiğim ne diye soruyorum kendime
@anonim
👍
-2
👎
💬
5
🚩
🔑
Yorum Gönder
Son Yorumlar
@anonim
•
3 months ago
Sevgilin olunca da bekar mutlu insanları görüp imreneceksin
0
0
✉
❗
Yor
@anonim
•
3 months ago
Sen o bağlaç olan "de" "da" yı birleşik yazarsan tabii ki sevgilin olmaz canım kardeşim. İyi günler dilerim.
0
0
✉
❗
Yor
@anonim
•
3 months ago
Al bendende o kadar
0
0
✉
❗
Yor
@anonim
•
3 months ago
Erkeklere mi yazayım napayım aq
0
0
✉
❗
Yor
@anonim
•
3 months ago
Belkide yanlış kategoride arıyosundur ldnxldnlxnxlxn
0
0
✉
❗
Yor