Salak sevgilim her türlü derdini kendisi çözebileceğini düşünüyor. Mutsuz olduğunda kendini herkesten ve her şeyden soyutlayıp içine atıyor ve 2-3 gün sonra ortaya çıkıp hiçbir şey olmamış gibi davranıyor. Bana içini hemen açmasını beklemiyorum tabii ki, ama onun için endişeleniyorum ve içine sürekli dert biriktirdiği için ona yardımcı olmak isteyip olamıyorum. zor bir insan olduğunu biliyorum ve onu bu şekilde sevip kabul ettim ama beni endişeden gebertiyor KAFANA SIÇİM BURAK