saçma sapan sebeplerle küstük gibi, kendimi açıklamaya çalıştıkça batırdım, lan bu arada ben niye ufak şeylere açıklama yaptım o kadar, grupça bi ilişki miydi bu aq. her neyse her ne kadar saçma sebeplerle kalpler kırılmış olsa da özlüyorum favori otistiklerimi💔 umarım güzel yerlere gelirler

Son Yorumlar

  • @anonim a month ago
    Kalp kirmak coook kotu birsey suan kirdogin kalplerle konusamamak hepsi cok aciyltiyor bazen icime dert oluyor nasil bu kadar kotu bir insan pldum djyorum kendime
    0 0