2 months ago
Ben kyk da 5 kişilik odada kalıyorum ve kimseyle muhattap olmadan kendi halimde rahatsız etmeden takılıyorum bu diyer kızlar arkamdan kendi aralarında konuşuyorlar ve bana tip tip bakıyorlar duyduğum bir şey var arkamdan söyledikleri üstünde felan saç kılı olunca yere atmam onları rahatsız ediyor aralarında bunu konuşuyorlar yani bunu herkes yapıyor ve hergün odayı temizlikçi süpürüyor dedikodumu yapacak başka bir şey bulamamışlar, soracağım şey şu bu kızlara sormalımıyım benimle ilgili bir soru

Son Yorumlar

  • @anonim 2 months ago
    kesinlikle hayır, eğer gerçekten iyi insan olsalardı seninle iletişim kurarlardı belli ki dışlanman mevzu bahis. bence iletişim kurmamalısın onlar kurmadığı sürece. sessiz kalmak her zaman en daha güçlüsü
    0 0
    @anonim 2 months ago
    Kızlara sordum rahatsız mı ediyorum onlar da yok felan dedi aramıza katıl felan dedi ama ben arkamdan dediklerini kendim duydum bana iyilik rolü oynadılar biz sana normal bakıyorz diye yalancılar salakmıyım ben artık umursamıcam insanlık görevimi yerine getirdim
    0 0