2 months ago
Tamam hadi kabul ettim ben bozuk ve kötü biriyim alcak bi puştum. Duzgun biri olmayı kimden nerden ögrenicem. Aratıyorum çıkanlar ya kasıntı, benden beter oldukları hale insanlara öğüt veriyor, ya da dolandırıcı para istiyor. Hadi adam olmaya karar verdik nerden öğreneceğiz bunu?

Son Yorumlar

  • @anonim 2 months ago
    bu nası soru yrram haddini bilecen alçak bir puştsan
    0 0
  • @anonim 2 months ago
    sana şimdi bu zamana kadar kimsenin söylemediği bi taktik söylicem KİTAP OKU . abidik gubidik değil baya baya kitap oku.Malesef insan kendi kusurlarını kendi görmedik içinde tatmadıkça düzelemiyor.
    0 0
    @anonim 2 months ago
    Cevabın için çok teşekkür ederim. Peki önerdiğin kitaplar var mı?
    0 0
    @anonim 2 months ago
    Öncelikle ne demek. Eğer kitap okuma alışkanlığın yoksa gece yarısı kütüphanesi ya da kahve soğumadan önceyi önerebilirim ama kitap okuma alışkanlığın varsa sophie'nin dünyasını ya da tanrılar okulunu önerebilirim. yinede okumak zor gelirse ya da vakit bulamazsan bile podcast gibi bu önerdiğim kitaplarının sesli kitabı mevcut onu da deneyebilirsin
    0 0
    @anonim 2 months ago
    Çok teşekkür ederim, bu kitaplara bir bakacağım, sesli kitap işi de çok mantıklı tekrardan teşekkür ederim
    0 0
    @anonim 2 months ago
    Ne demek
    0 0