Tamam hadi kabul ettim ben bozuk ve kötü biriyim alcak bi puştum. Duzgun biri olmayı kimden nerden ögrenicem. Aratıyorum çıkanlar ya kasıntı, benden beter oldukları hale insanlara öğüt veriyor, ya da dolandırıcı para istiyor. Hadi adam olmaya karar verdik nerden öğreneceğiz bunu?
sana şimdi bu zamana kadar kimsenin söylemediği bi taktik söylicem KİTAP OKU . abidik gubidik değil baya baya kitap oku.Malesef insan kendi kusurlarını kendi görmedik içinde tatmadıkça düzelemiyor.
Öncelikle ne demek. Eğer kitap okuma alışkanlığın yoksa gece yarısı kütüphanesi ya da kahve soğumadan önceyi önerebilirim ama kitap okuma alışkanlığın varsa sophie'nin dünyasını ya da tanrılar okulunu önerebilirim. yinede okumak zor gelirse ya da vakit bulamazsan bile podcast gibi bu önerdiğim kitaplarının sesli kitabı mevcut onu da deneyebilirsin