🪛
Derdini Sikiyim Butonu
Kolektif dert aparatı
🌙
📥
Mesajlar
2
🔔
Bildirimler
4
🔑
Giriş
➕
Üye Ol
🌙
Tema Değiştir
📥 Mesajlar
4
🔔 Bildirimler
2
🔑 Giriş
➕ Üye ol
YILBAŞINDA YALNIZIM
6 months ago
Yeni yılda, yılbaşında iyi yıllar, seneye görüşürüz diyebileceğim kimse yok ::::::::::::))))))))))))))). hiçbir planım yok. beraber geçirebileceğim kimse de yok. 6 gün kaldı
@anonim
👍
-1
👎
💬
1
🚩
🔑
Yorum Gönder
Son Yorumlar
@®_b_o_k_® (200)
•
6 months ago
Bizim kutlama yapacağımız yerde 1 kişilik ek kontenjanım var kullanmadım gel sana vereyim
0
0
✉
❗
Yor