sabahın köründe üç aktarma yapıp mk okuluna geliyorum 8 bucukta amele amele. NEYMİŞ KONSEY İPTAL OLMUŞ. Geçen hafta mcık sınf arkım haber vermedi iptal olduğunu salak salak geldim bu hafta da hava kötüymüş diye şak diye iptal oldu. Kolay staj diye seçtik basımıza gelenlere bak çıldırıyorum bi sonraki ders 3 saat sonra
Ya arkadaş biz bu Türk Gençliğini defalarca kez uyardık!
AMD kullanmayın lan, driverları güzel değil, kart isimleri yarak kürek, oyunlarda falan bazen anlamsızca saç baş yolduruyor
Kullanmayın lan şunu gidin Nvidia kullanın
17 yaşındayım aile iş meselesinde bıktım yeterince yasadım artık ne bilgisayar alabildim ne baska birşey ev kiramızı bile ödeyemiyoruz evi tahliye etmemizi istiyorlar yeni ev tutacak para bile yok awk