Ya mal mıdır nedir taktı kafayı gelip gidip benimle uğraşıyo disipline vermeye yer arıyo embesil, yaptığım bişey de yok ha gören okulda uyştrc satiyom sancak öyle bi garezi var, açık arıyo ergen gibi. Neyse işte idare tarafından 5 yıldızla aranıyorum en ufak yanlışta gönderivekler ibneler
gerizekalı aqsuz sırf dışlanmaktan korkuyor diye yargılamıyorum olabilir sırf dışlanmamak için herkesle birlikte benim üstüme geldi ve beni küçük düşürmeye çalıştı sonra özür diledi yüssüz eşşek karakteri kötü değil ama dışlanmamak için millete uyuyor
Sevgilimle haftalık izinlerimizde görüşüyoruz. Farklı şehirlerdeyiz.Zorunlu sebeplerden ötürü bir kaç hafta denk gelemedik. 3 hafta sonra tam denk gelebildik buluşma planı yaptık derken hatta ne yemek yeriz bunu bile düşünmüşken en yakın arkadaşları plan yapmak istemiş . İyi bir sevgili olarak çok çaresizim
Ben bundan neden bu kadar sarsıldım bilmiyorum 2 yıldır anca psikolojim düzeldi. Unutmuştum ama bazen bazı cümleler bazı şeyler o şok olduğum zamanları hatırlatıyor. Yalancısın ve şovmensin, umarım o burnun da çok fena sürtülür.
Sevgilimi çok seviyom ama ona çoğu zaman gereksiz yere kızıyom ya da bağırıyom bir şeye sinir olduğumda genelde ondan çıkarıyom hıncımı bazen bana üzüldüğünü söylüyo ama napim istemsiz oluyo valla sonra özür diliyorum ama çoktan kırılmış oluyo:(