dunyanin en onemli derdimi bilmiyorum ama insanlara birseyler anlattikca (herhangi birsey) kendimi her seferinde sik gibi hissediyorum. Buna gerek var miydi? Bos muhabbet, İlgi toplamaya mi calisiyorum? Benimkide dert mi neler yasiyolar baksana! tam olarak boyle seyler dusunuyorum kimseyle birsey paylasmak konusmak istemiyorum her defasinda kendimi dunyadan soyutlamak. Ama mumkun olabilecek birsey degil kendimi itici buluyorum baskalarininda bunu dusundugunu hissediyorum gercekten herkes arkamda
SEN, BENDEN ÇALDIGIN O NEŞEMİ HAYATINDA BOYUNCA BULAMAYACAKSIN. HER GÜLDÜGÜN AN AKLINA DÜSECEGİM BİR YERLER AGLATTİGİM BİRİ VAR DİE HER GÜLÜSÜNDE AKLINA DÜSECEGİM
Duygusal cokus yasiyorum hersey alt ust oldu mahvoldu psikiyatriste gitmem gerekiyor galiba ama param olmadigi icin gitmiyorum maalesef biktim herssyden araba carpsa olsemde kurtulsam diye bekliyorum artik orospu cocugu hayat