Finaller bütler ve hocalar karı beni 46 da bıraktı amk vaarya sonra diyo sizin bölümde nöbetçi eksikliği var normalde ben gelmemem lazım sınava sen gelmicende kim senin götü boklu 2 kıredilik dersinde nöbetçilik yapacak amk
Neden aynı türden insanları bu kadar çekmek zorundayım ve her defasında nasıl buna kanabiliyorum. Tamam safız anladık bu kadar mı kullanılır bir insan. Ve erkekler neden bu kadar prenses gibi davranmak zorundalarrrrrrrrrrrrrrr